Chtěli by jste pomoci s vlastním CS serverem?

Web je delší dobu neaktivní – je „zakonzervován“ jako archiv, přece jen jsme na něm odvedli pořádný kus práce.

16 replies [Poslední]
Acer
Obrázek uživatele Acer
Offline
Joined: 07.05.2010

Po domluvě se slušnýma lidma jsem ochoten nakonfigurovat CS 1.6 Server obsahující nejnovější amx, DPROTO pro podporu jak nonsteamu tak steamu, booster pro zrychlení serveru.
Dále jsem ochoten podotýkám opět že pouze pro rozumné lidi. Nastavit pluginy dle výběru, udělat výběr map a nahodit jeden z těchto módů (Deathmatch, Classic, JailBreak, SoccerJam).

RPG módy typu war3, final fantasy, super hero nedělám, mám k ním odpor.

Také pomůžu s nahozením serveru na Vašem stroji. Server housingy nebudu doporučovat, to už není v mé kompetenci.

Pokud by měl někdo zájem rád pomůžu. ICQ nezveřejním. Nebudu dělat server pro každou lamu, nepotřebujeme příval tisíce serverů do ČR :D .

Pracuji jako administrátor nejmenovaného portálu. Jeho jméno se nedozvíte ani zde ani na ICQ, jsme lidi a nebudeme šírit žádnou reklamu.

Dělám to z důvodu nudy o víkendových večerech jinač bych se mohl na vše vy... :)

Takže případní zájemci mohou napsat zde kontakt na sebe a já se ozvu.

Nechtěl bych žádný spam, pouze Vážní zájemci kteří potřebují pomoci a neznají google nebo pouze nemají čas učit se dělat herní servery.

S pozdravem Acer.

PS pro adminy: Pokud je tohle špatná cesta nebo se Vám něco nelíbí, nebudu proti smazání. Pouze jsem chtěl zabít nudné dny.

stevewojtas
Obrázek uživatele stevewojtas
Offline
Joined: 28.01.2010

Ahoj, měl bych zájem o Tvoji pomoc. Nahodit server jsem se pokoušel již několikrát, ale pokaždé marně... Jak říkáš, kdyby ses někdy večer nudil, pisni na skype: wojtas4ewer, nebo mailík wojtas4ewer@seznam.cz. Budu rád, když se ozveš. Díky Vojta

Že šnek netrefí domů. Tomu JÁ říkám vrchol alkoholismu

specnas
Obrázek uživatele specnas
Offline
Joined: 26.06.2010