BAN

Kachnan
Obrázek uživatele Kachnan

Zdravím.
Jsem úplný začátečník "Lama". Mám neveřejnou IP a nemůžu sehnat server kde bych neměl BAN.
Nikdy jsem třeba na něm nehrál a když se připojím mám v konzoli Ban za Cheatink.(nevím jak se to přesně píše). Může mi někdo poradit, kde bych si mohl zahrát?

Riviera_Kid
Obrázek uživatele Riviera_Kid

Na všech serverech mít ban určitě nemůžeš. Pokud chceš hrát na nějakém konkrétním serveru, tak zkus kontaktovat "tamní adminy" a popsat jim svůj problém, třeba tvoji sdílenou IP odbanují.

>>> Když chceš blábolit, počítej s bolestí... <<<

Matrix123321
Obrázek uživatele Matrix123321

caute na tejto stranke som novacik a ked idem na hociaky server tak mi tam vyhadzuje ze mam ban...moja ip je 212.108.216.2 pls dajte mi unban

cermis12
Obrázek uživatele cermis12

Ahoj ... Hele chci tímto požádat o UnBan na serveru Capture .. IP : 217.11.249.92:27073 .. Prosíím Prosím Prosím ... Je to můj onblíbený server ... Už cheaty nikdy nebudu používat prosíím ... :( ... Čauu

Pakey
Obrázek uživatele Pakey

My server nemáme, nikdo ti tu nepomůže...

Navíc, jak jsi sám napsal, cheatoval jsi, tak máš utrum. Já bych ti žádnej unban nedal.

>>>PIŠTE DOTAZY INTELIGENTNĚ<<<
*víc informací = větší šance na pomoc*

MasterKing
Obrázek uživatele MasterKing

Dobrý den ja hraju counter strike warcraft3 a najedou ze mam BAN na 4 hodiny a duvod mi to nenapsalo co stim 4hodiny nechci cekat. dekuju

Přihlášení

Kontakty

Poslední komentáře

Partneři

StarCraft portál
RPG Vault
Cs.HerniWeb.cz
www.ceskemody.cz
CSERVERS.cz

Přidejte si nás

Add to Google
Přidej na Seznam

Shout Box

SMILE:

???

Otak:

CUS.Poradte mi pls. Kdyz se chci v cs 1.6 pripojit na server tak mi to pise Your.dll[cl_dlls/client.dl]differs from the servers

Otak:

muj mail- ottobahnhoff@seznam.cz DIIIIIIIIIK

svobi93:

Counter-strike hymna: http://www.youtube.com/watch?v=dmD0Kp7j6vI

sajo1:

co mam urobit ked na zombie mode mi namiesto zombikoch ukazuje ERROR ako tie postavy..?=/

Ruza:

cc