Web je delší dobu neaktivní – je „zakonzervován“ jako archiv, přece jen jsme na něm odvedli pořádný kus práce.
Counter strike 1.6 získal od svého vypuštění do světa už spoustu ocenění a může se chlubit nebývalou popularitou i po dlouhých sedmi letech od vydání (2000). Ocenění sbíral kde se dalo hlavně hned, jak spatřil světlo světa. Ale i dnes, kdy nedostává ocenění, protože musel zákonitě ustoupit novějším produktům herního průmyslu, jeho popularita neklesá (možná i naopak). O čemž svědčí Metascore 88/100 (například CS:S má stejně a CS 1.6 je dvanáctá nejlépe hodnocená hra na STEAMu) a hodnocení hráčů 9.2/10 (dnes 2742 hlasů).
Nyní už ale ocenění:
V minulé části pokecu o historii modifikace Counter-Strike jsme se probrali všemi betaverzemi a teď se zaměříme už na "ostrou" verzi CS-ka. Opustíme tedy období "plenek" a mrkneme se na vývoj od verze 1.0 po verzi 1.5.
CS-ko mají na svědomí dva pánové kteří si říkají Minh Le "Gooseman" a Jeff Cliff. Propracovali původní Goosemanův "herní" nápad - týmový boj protiteroristické jednotky s teroristy - v nejhranější onlajnovku současnosti. Podíváme se tedy jak tato realistická modifikace hry Half-Life přicházela na svět. V tomto článku se dočtete o všech betaverzích CS.